Tänk så lite som kan glädja så mycket..

Anmälde Razmus till GRK Open Show i Linköping och chansade på att något kunde hjälpa mig att visa honom (mitt jäkla knä krånglar ju tyvärr fortfarande), så igår blev han frisserad och shamponerad och utställningsväskan blev packad..
I morse begav sig Razmus och jag Utställningen,, en alltid lika trevlig utställning 🙂 där man alltid träffar många trevliga hundägare 🙂
De tog en stund innan Razmus skulle visas,, han skulle in i klassen Mid Limit.. jag frågade ringsekreteraren om de var ok om jag visade Razmus och min snälla vän Marita tog honom när han skulle springa,, och de var helt ok,, Toppen 🙂
De kändes så enormt kul att få vara lite aktiv i utställningsringen igen, även om de bara var en liten kort stund,,
Razmus var ensam i sin klass, men fick Hp och väldigt fin kritik 🙂 och ett extra + var att domarens muntliga kritik var bl a att Razmus hade den absolut bästa pälskvalite som man kan ha, perfekt blandning av bra underull med blankt bra täckhår
De blev sedan ingen placering i bästa hane för honom.. men jag är ändå helnöjd med dagen, att kunna delta en del i ringen idag kändes helt fantastisk,, Tänk så lite som kan glädja så mycket 😃   
Jag är så stolt och glad över min lille kille ❤
kände mig så glad och motiverad när jag kom hem,, så jag tränade lite Lydnadsträning med båda grabbarna.. tränade på bra fotposition i stillastående.. så killarna lär sig att själva välja den fotpositionen jag önskar
Önskar er alla en trevlig helg
Lisa & Grabbarna

Lämna en kommentar